Monday 6 February 2012

My b3l0ved th!Ngs!!!!!

he name is kawasaki superbike..:P
inilah die motor yg menjadi gilaan aku...orang kate motor nie berpuluh2 ribu...memang mahal nak mati..
sape sangka???semua orang kate aku pelik..aku p0n x tau knpe???salahke aku suke motor niee???
haram ke???mak aku kate baik kau kahwin je ngan pemilik motor nie...hamik kau sadiss gile aku...ape yg mak aku kate tuhhh btol tp x kan lah hanya kerana motor ni aku  nak kahwin ngan die...x adillah...hahhaha
aku suke warne hijau pastu aku suke body motor nie then aku p0n suke harge yang ditawarkan ...aku dah suh keluarga aku beli tp hana dpt mainan punye  jee:P
x pelahh janji aku x gila sampai aku nak kahwin ngan motor nie dan aku tak gila sampai nak bunuh orang untuk belikan motor nie untuk aku..hahaha!!!!!!
forever smile:)

No comments:

Post a Comment